Pagini

miercuri, 11 ianuarie 2017

Iarna pe uliță. Deszăpezire în zona Universității

Vedere din București. Băieți deszăpezind trotuarul. Foto: Calin Hera
De dragul iernii pe ulița bucureșteană, am făcut azi-dimineață un mic ocol, ieșind de la metrou Universitate. Mulți oameni ieșiseră să curețe trotuarele. Ceea ce mi-a plăcut. (Și m-a determinat să procedez întocmai, odată ajuns la birou.)




Vedere din București. Uneori, trecătorii trebuie să ocolească deszăpezitorii. Foto: Calin Hera
Până și troienii de zăpadă, care încurcă, au ceva idilic în ei. N-am văzut oameni nervoși. Nu încă. Poate că era prea dimineață.

Vedere din București. Angajatele Universității, scoase la curățat trotuarul. Foto: Calin Hera
Abia la Universitate, unde trotuarul dinspre statui era curățat lună, cald (tocmai se lucra le el), am auzit o doamnă ușor iritată. Vorbea cu cineva la telefon. „...Să nu-i mai aud. Am scos toți portarii și femeile din Universitate, cu ei curăț...”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters