Pagini

miercuri, 26 octombrie 2016

Oktoberfest de Berlin (MfC 43)

Toamna la Berlin. Foto: Calin Hera
Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.

Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală lansată în primul minut al fiecărei zile de miercuri (dar vă previn de marți) și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.



Cer berlinez. Foto: Calin Hera


M-aș bucura ca, după ce postați linkul către blogul vostru / pagina voastră de Instagram să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :). 

45 de comentarii:

  1. Foarte faine fotografii. Toamna își etalează frumusețea și pe alte meleaguri și ne încântă cu culorile ei.
    O noapte liniștită și happy ww! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac frunzele pe alei. Merg si le fosnesc si e tare bine... Parca e zapada in cer!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frunzele căzute ar trebui să mă întristeze. Dar, totuși, priveliștea lor îmi umple sufletul de culoare.

      Ștergere
  3. Aceeasi lume, acelasi cer, aceeasi toamna. :) Si, totusi, cate lumi, ceruri si toamne simt oamenii. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mă gândeam că Zidul Berlinului nu a putut opri toamna!

      Ștergere
  4. toamna nu poate colora decat frumos orice coltisor de lume, noi trebuie doar sa invatam sa privim :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spui ceva foarte important: e o înțelepcine să înveți mereu să privești.

      Ștergere
  5. Am fost doar prin zona Bavariei, în Berlin n-am ajuns încă. Sunt minunate culorile toamnei și cerul pe acolo! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place Bavaria, Berlin a fost o surpriză pentru mine, pentru că am avut așteptări mici. Nu știu de ce. Dar am rămas încântat.

      Ștergere
  6. Parc de octombrie și cer de octombrie în Berlin... Câtă frumusețe!

    Happy WW, Călin!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb peisajul, superbi norii!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Toamna este minunata oriunde pe pamant.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos peisajul,o simfonie în galben-portocaliu!
    Zi minunată îți doresc,Călin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar că simfonie. Aproape peste tot erau oameni care cântau.

      Ștergere
  10. Toamna ne lasă mereu fără cuvinte :) happy WW, Călin!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ambele sunt minunate! Ich bin ein Berliner! Happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase fotografii. O saptamana luminoasa fara... nori iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E posibil să fie și nori. Vin la pachet cu anotimpul. Dar nu-i bai. Mă bucur, eu unul, și de nori.

      Ștergere
  13. Toamna este cel mai priceput "tesator de covoare".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun răspuns, bun răspuns! Până la urmă, la ce-s bune covoarele care durează mai mult de un anotimp? :)

      Ștergere
  14. Admirabile cadre! Felicitari pentru frumoasele fotografii!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumos colt de rai ati ales! N-am fost niciodata la Berlin, sper sa ajung anul viitor. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  16. M-am tot uitat dupa halbe...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Există două tipuri de Oktoberfest. Unul e despre toamnă, frunze, culori. Altul despre halbe, mass-uri, culorile pe care le vezi după trei-patru beri. :)

      Ștergere
  17. Toamna chiar este magica! In fotografiile tale se poate vedea clar acest lucru. Fiecare feunza cazuta..fiecare nuanta de aramiu, pana si norii. Totul este perfect, pana la urma vorbim de natura :).

    RăspundețiȘtergere
  18. Of,la noi tot plouă de ceva vreme și n-am avut când să mă bucur de culorile toamnei.
    Week-end plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este pe lume plăcere mai mare decât o culoare de toamna in ploaie. Sau cam așa ceva.

      Ștergere
  19. Un galben cat un soare <3

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumoasă toamnă :) Și cerul tare interesant!

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters