Pagini

marți, 9 august 2016

Provocarea (ca lumea) de marți pentru ziua de miercuri

Vedere din Barcelona. Tablou pictat în port. Foto: Calin Hera
Provocarea de marți pentru ziua de miercuri este de această dată, dragi prieteni ai jocului foto Miercurea fără cuvinte, foarte ofertantă. E cât lumea de mare.
Pentru că provocarea de azi e LUMEA. Lumea largă, lumea ca mulțime de oameni, lucruri ca lumea. Imagini în care se ascunde și se dezvăluie o LUME.

În ceea ce mă privește, fotografia cu care ilustrez provocarea este poza unui tablou pe care un artist oarecare tocmai îl terminase de pictat undeva în portul Barcelonei. Mi-a plăcut imaginea, am văzut profunzimea mării potolite între cheiuri, poveștile care însoțesc fiecare barcă, fiecare iaht.

În fotografia de mai jos, cadru mai larg, am mai descoperit o poveste, tot așa, fără cuvinte. Ceea ce vă doresc și vouă. Și vă aștept cu nerăbdare fotografiile. Mâine.

Vedere din Barcelona. Pictorul nu s-a oprit la a picta doar tabloul clasic. Foto: Calin Hera


După cum cei mai mulți dintre voi și-au dat seama, acest articol este pentru participanții la Miercurea fără cuvinte. Oricine poate fi!

2 comentarii:

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters