Pagini

miercuri, 1 iunie 2016

Castelul Bucuriei. Miercurea fără Cuvinte 22

Vedere din Hunedoara. Castelul bucuriei de a fi acasă. Foto: Calin Hera

Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.


Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală pe care o voi face în primul minut al fiecărei zile de miercuri (sau, mai nou, marțea), și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.
M-aș bucura să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

Restul e distracție și, după cum ziceau strămoșii noștri, dacii, friendshipHave fun!

Detaliu - Castelul bucurie de a fi acasă, la Hunedoara. Foto: Calin Hera





37 de comentarii:

  1. Frumos castelul tau! Din pacate nu am vizitat Hunedoara.
    Este doar in proiect ideea! :)
    Am vazut un filmulet cu zona. Tare frumoasa!
    https://www.youtube.com/watch?v=fVp1k3YSARE
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă aflu la vârsta la care îmi pare de fiecare dată tot mai frumos.

      Ștergere
  2. Când un asemenea castel se află pe „tărâmurile copilăriei”.... sigur că este cel mai minunat castel.
    Happy WW, dragă Călin și... La mulți ani de 1 iunie! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Alex, pentru așa gânduri frumoase. La mulți ani tututor copiilor! Că toți suntem copii, măcar miercurea.

      Ștergere
  3. Frumos castel din România, si mie-mi vine in minte "Urzeala Tronurilor", palatul reginei Cersei Lannister. :) Desigur, s-ar putea sa n-ai idee despre ce aberez, dar la acel "palat rosu" m-am gandit. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt un obișnuit al Ghame of Thrones, dar prmomit să mă pun la punct! :)

      Ștergere
  4. Sa fiu iertata, nici nu stiam de aceasta denumire a castelului. :P Multam! Zi faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bucuria de a fi acasă, de a fi din nou copil, de a-ți plimba ochii și imaginația, de a fi mândru.

      Ștergere
  5. Fain loc! Trebuie sa-l revizitez cat de curand. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase locuri,din păcate nu am văzut castelul!
    O zi minunată îți doresc,Călin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa cum am mai zis și cu alte ocazii, castelul e la locul lui, vizitabil (măcar o dată-n viață).

      Ștergere
  7. Din fericire, eu am vizitat castelul si m-am bucurat nespus! Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am ajuns pe acele meleaguri.
    Trebuie sa-l revizitez cat de curand.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. "La multi ani!" tututor copiilor si nu numai lor. Si copiilor din noi cei adulti, pe ici pe colo, pe unde au mai ramas.

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos castel! Mi-aș dori și eu cândva să-l vizitez.. dar e departe :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îndrăznesc să spun că nimic nu e prea departe atunci când îți dorești să nu fie.

      Ștergere
  11. Am postat un castel din povesti....asta pentru ca e 1 iunie!
    La multi ani, copii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate castelele sunt ca din povesti. Al tău e de poveste :)

      Ștergere
  12. Am fost si eu de cateva ori la castel :) ai dat pe la Festivalul Filmului European?

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar e al bucuriei. Merită încercat pentru cine nu crede ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu regretful ca inca nu l-am vizitat e pe lista :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt convins ca, la vremea potrivită, vei merge acolo.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ieri am piedut chiar si finalul concursului,dar recuperez azi si trec pe la "prieteni" in vizita.:)

    Un loc ce merita vazut,nu numai predat.:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumos castel! I-am văzut replica la Budapesta, dar nu se compară cu originalul!

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters