Pagini

miercuri, 20 aprilie 2016

Cu bicicleta la Comana. Miercurea fără cuvinte 16

Cu bicicleta prin Comana. Foto: Călin Hera

Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.
Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală pe care o voi face în primul minut al fiecărei zile de miercuri, și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.
M-aș bucura să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).
Restul e distracție și, după cum ziceau strămoșii noștri, dacii, friendshipHave fun!







Cu bicicleta prin Comana. Foto: Călin Hera

Cu bicicleta prin Comana. Foto: Călin Hera

Cu bicicleta prin Comana. Foto: Călin Hera

Cu bicicleta prin Comana. Foto: Călin Hera

Cu bicicleta prin Comana. Foto: Călin Hera

Cu bicicleta prin Comana. Foto: Călin Hera


Cu bicicleta prin Comana. Foto: Călin Hera

Cu bicicleta prin Comana. Foto: Călin Hera


45 de comentarii:

  1. Frumoase locuri. Cred că a fost o plimbare pe cinste. Cu adevărat o „evadare” din oraș, în mijlocul naturii.
    Happy WW, dragă Călin! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase instantanee. Simpatica imaginea cu bicicletele pe podet! Intr-adevar excursii pe cinste! :)Deja mi-e dor de vacanta!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce evadare faina!! In mijlocul naturii <3!
    Imi place asa mult cum arata podetul :D.
    Happy WW!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. As merge si eu la o iesire cu bicicleta intr-o astfel de zona :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Vara aceasta sper sa ajungem si noi, e prea frumos si interesant acolo. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase locuri,îmi place mult podul cu biciclete!
    O zi de miercuri cât mai plăcută,Călin!

    RăspundețiȘtergere
  7. Summit-ul bicicletelor?! ☺
    Fotografiile sunt foarte reușite, dar cel mai mult îmi place ultima. Are o magie...

    Happy WW, Călin!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos! Și când mă gândesc că eu încă nu m-am plimbat cu bicicleta anul acesta... dar fac antrenamente serioase pe bicicletă la sala de sport. :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sala de sport e OK, dar nu se compară cu ieșitul în aer liber. Dar cred că știi asta :)

      Ștergere
  9. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări celor care au amenajat. Deși, raportat la cererea din weekend, li s-ar potrivi un tovărășesc „spor la lucru!”.

      Ștergere
  10. O escapada pe gustul meu, cum nu merg pe bicicleta vin si eu pe jos din urma. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E OK și pe jos. Durează mai mult, dar nu ne grăbește nimeni.

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Corect. E drept, și ceva febră musculară p-ormă, dar nu se pune.

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Dacă te iți bine, descoperi o mulțime de locuri frumoase. Dar știu că știi :)

      Ștergere
  13. o adevarata aventura, parcul Comana are un microclimat aparte.
    foarte fain sa il strabati si mai ales sa ajungi acolo cu bicicleta :)

    RăspundețiȘtergere
  14. N-am îndrăznit să merg până acolo cu bicicleta. E altă ligă.

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoasă plimbare, frumoase fotografii. Relaxare şi voie bună.

    RăspundețiȘtergere
  16. ce mi-ai facut!
    treceam si eu pe-aici... m-ai prins si cu Comana, aveam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine să treci din când în când. Și pe la Comana, și pe aici :)

      Ștergere
  17. Un loc superb pentru relaxare! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt multe locuri relaxante in apropierea Capitalei; eu am descoperit parcul din Mogosoaia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amenajările din ultimii ani au făcut Parcul Mogosaia foarte foarte simpatic.

      Ștergere
  19. De vreo doi ani incerc sa lamuresc pe cei din jur ,sa-mi iau si eu o bicicleta.Toti spun nu,dar cred ca o sa-mi iau una indiferent de ce vor spune.Ma uit cata frumusete si placere sa faci o astfel de excursie!

    RăspundețiȘtergere
  20. Noroc ca v-ati oprit ca nu va mai ajungeam din urma!:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Noroc ca v-ati oprit ca nu va mai ajungeam din urma!:)

    RăspundețiȘtergere
  22. N-am ajuns cu bicicleta pana la Comana! Deocamdata am ajuns doar ....pe Centrul Vechi din Targoviste!:) Poate voi ajunga vara asta pana acolo! Pare o oaza de liniste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut. Cu siguranță, sunt foarte-foarte multe locuri minunate.

      Ștergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters