Pagini

joi, 24 martie 2016

Cristian Preda a avut un vot împotrivă încă de la început

Document despre „începuturile” lui Cristian Preda. Sursa: Facebook 
Chiar dacă, vorba lui Teodor Baconschi, e un picuț narcisism aici (însă numai puțin!), mă bucur să văd documentul-amintire postat* pe Facebook de Cristian Preda.

Îmi plac hârtiile A4 scrise la mașina de scris, iar acest document, datat 1993, e chiar drăguț, în special datorită notorietății de care se bucură practic toate personajele ale căror nume sunt pomenite acolo.

E interesant, așa cum subliniază Cristian Preda în postarea sa (redată mai jos), că deși gestul din Senatul Universității a fost o formalitate, a existat totuși un vot împotrivă. Al cui? De ce? Iată întrebări care pot naște o poveste.


* „Un fost student a găsit, în arhiva Universității, procesul-verbal al Senatului UB în care era validată intrarea mea, prin concurs, în corpul academic. În acele vremuri, primul post era cel de preparator, Facultatea de Științe Politice se numea Faculte Internationale de Sciences Humaines, decan era Radu Toma, secretarul UB - Sandu Athanasiu, iar rector - Emil Constantinescu. Abia acum am aflat că un membru al Senatului a fost împotrivă” (Cristian Preda) 
smile emoticon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters