Pagini

miercuri, 24 februarie 2016

Mărțișoare în Piața Unirii. Miercurea fără cuvinte 8

Vedere din București. Mărțișoare în Piața Unirii. Foto: Călin Hera

Vedere din București. Mărțișoare în Piața Unirii. Foto: Călin Hera

Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei. 

Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală pe care o voi face în primul minut al fiecărei zile de miercuri, și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.
M-aș bucura să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

Restul e distracție și, după cum ziceau strămoșii noștri, dacii, friendshipHave fun!



Vedere din București. Mărțișoare în Piața Unirii. Foto: Călin Hera







Vedere din București. Mărțișoare în Piața Unirii. Foto: Călin Hera

Vedere din București. Mărțișoare în Piața Unirii. Foto: Călin Hera

Vedere din București. Mărțișoare în Piața Unirii. Foto: Călin Hera

Vedere din București. Mărțișoare în Piața Unirii. Foto: Călin Hera

Vedere din București. Mărțișoare în Piața Unirii. Foto: Călin Hera

35 de comentarii:

  1. Ohhh ce dragut!! Eram chiar curioasa sa vad cum mai arata martisoarele la "tarabe" :D.
    Cand eram mai mici ne placea foarte mult aceasta perioada a anului. Nici nu mai stiu de cand nu am mai fost prin centru de Martisor :(. Prea aglomerat... si prea putine martisoare.
    O zi de miercuri minunata :)!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puține mărișoare, adevărat, cam aceleași în toți anii, dar e bine că sunt. O tradiție care persistă. În ciuda faptului că, deși totuși se dăruiesc, nu se prea mai poartă.

      Ștergere
  2. Cea mai colorata perioada a anului, care imi place tare mult. Apar multe idei noi si frumoase de cadouri.
    Happy WW!
    La Multi Ani de Dragobete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place că fiecare lună a anului încearcă să atragă atenția prin ceva. Asta e o personificare :)

      Ștergere
  3. O ofertă bogată, după cum se vede. Primăvara a venit, mărțișoare - din belșug, trai neneacă! ☺
    .. Și din nou nu pot să trec linkul în tabel. http://zinnaida.blogspot.ro/2016/02/de-dragobete.html Oare e un semn că trebuie să mă retrag?...

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Călin, nu te supăra, dar trebuie să faci o verificare serioasă la ambele bloguri. Pe celălalt nu am putut nici măcar comentariul să-l postez.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc pentru dubla atentionare. Verific. Sper să rezolv. Sper ca problema / problemele să fie la mine și să le dau de capăt.

    Mesajul nu e de retragere, e de interes împărtășit :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si la noi sunt cam putine inca ... Ale noastre eu le confectionez. M-am hotarat tarziu, azi imi vine o parte don materia prima :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin urmare, sper că sunt în asentimentul vioiului nostru grup dacă spun că abia așteptăm să le vedem :)

      Ștergere
  7. Foarte drăguțe toate,mărțișorul vestește că a venit primăvara!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Scuze, am gresit cnd m-am inscris. E valabila postarea de la nr. 11.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pardon...10! Nu stiu ce am in dimineata asta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si vremea de afara ne ajuta sa intram in " mood-ul " martisoarelor. :D Saptamana aceasta incep si eu achizitionarea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Îmi place la nebunie această perioadă, cu mărţişoare la tot pasul, când toată lumea cumpără fie mărţişoare, fie flori de primăvară pentru doamnele şi domnişoarele dragi din viaţa lor :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Primăvara a venit de ceva timp, ghiocei sunt prin grădini, numai mărțișoarele lipseau. :)
    O primăvară frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt frumoase martisoarele, inveselesc pietele si alte spatii comerciale. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Repede au inceput :D Prin orasul meu inca n-am vazut nici-o activitate in aceasta directie. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. joaca continua pe blogul meu, mai treci cand poti

    RăspundețiȘtergere
  16. Știi că am trecut, nu? Am lăsat și urme.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumos este în această perioadă, așteptând începutul primăveii, cu frumoasele noastre tradiții de Mărțișor! Foarte frumos le-ai surprins.
    Numai bine și o seară veselă, dragă Călin! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acum urmează partea a doua: achiziționarea martisoarelor.

      Ștergere
  18. Eu sunt tare fericită când apar tarabele cu mărţişoare. E aşa o atmosferă de sărbătoare, parcă, nu ştiu.

    RăspundețiȘtergere
  19. Unii comercianti apar doar in targuri, altii in online.
    Hop si eu pe ultima suta de metri, nepotel sarbatorit.
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  20. E un unghi de necontestat: tarabele online.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters