Pagini

duminică, 26 iulie 2015

Universul dintre Zâna Măseluță și protezele dentare (P)

Vine o vreme în care oamenilor încep să li se lase în jos gingiile*. Până atunci, dantura aduce însă alte probleme. E durerea pe care n-o poți exprima atunci când ești bebeluși și nu ai încă vocabular. E amuzamentul și deopotrivă teama pierderii dinților de lapte (noroc cu ideea numită Zâna Măseluță). Apoi vin primele probleme reale (carii nebăgate în seamă), primele la fel de reale, dar considerate a fi mai degrabă în categoria fițelor (aparate dentare, detrartrări, albirea dinților la clinică), ajungând la maturitate spre lucrări din ce în ce mai complicate, extracții, implanturi, proteze. Cine n-a trecut / nu va trece prin așa ceva?


cariere2
sursa: clinicatrident.ro
În ceea ce mă privește, am experimentat vizitele la cabinete stomatologice de mic copil. Mă pot considera un vizitaor expert. Dar nu insist. În orice caz, am trecut cu brio prin toate aceste încercări. Sunt pe drum, știu că urmează altele și altele, mă pregătesc.

Și mă pregătesc să răspund la întrebări pe care nu mi le-am pus, la timpul lor, la modul serios. Am copii mari J.

Chestia cu albirea dinților mi se pare utilă, dar știu că trebuie făcută cu grijă. Nu e de joacă. Scrie aici care sunt riscurile, nu le reiau. Dincoace, scrie despre ceea ce fac cei de la Trident ca să fie bine și safe.

Potrivit lor, albirea dinților prin metoda laserului stomatologic sau a luminii polarizate „are un efect imediat și de obicei este solicitat de catre persoanele ocupate, deoarece in general dureaza doar o ora sau doua, astfel incat pacientul este supus la un stres mai mic”. Există însă un efect secundare: creșterea sensibilității danturii. Contracarat în parte prni folosirea unei paste de dinți cu un conținut ridicat de fluor și evitarea alimentelor reci sau calde pentru 24 de ore.

O variantă este metoda cu benzi de albire. Se poate face acasă, rezultatul este vizibil dupa 3-5 zile de folosire. De asemenea, medicii nostri va vor oferi mai multe informatii privind instructiunile de utilizare.

Câteva prețuri

  •  Tratament de albire a dintilorPret 940 RON
  • Albire devitala / dintePret 170 RON
  •  Tratament de albire a dintilor / arcadaPret 470 RON
card_family
card trident

card_tahnkyou
card trident

Am zis să zic. Nu i-am frecventat pe cei de la Trident, am mers pe alte căi, deci nu pot să jur pe roșu că sunt cei mai buni, dar nici nu pot spune că n-ar fi. Dacă aveți experiențe cu ei, spuneți-le. Review-urile sunt utile pentru toată lumea.


*Găsiți un text despre asta într-un PA.

NOTĂ. Acest articol face parte dintr-o serie de texte din categoria „Pauza de publicitate”, marcate cu (P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters