Pagini

luni, 27 iulie 2015

Există o piață a site-urilor care arată locuri de muncă

În viața fiecăruia vine un moment în care este nevoit să își caute un loc de muncă, ceea ce nu vă doresc, dar nici nu vă pot amăgi că nu vi se va întâmpla. Pe vremea lui Ceaușescu era mai bine, avea toată lumea un loc de muncă, zic unii. Ceea ce, se știe, era o păcăleală. Mulți se făceau că muncesc, iar statul se făcea că îi plătește. Era șomaj mascat. În fine, azi e mai simplu: n-ai job și nu dai cuiva în cap pentru un bănuț, ai pus-o! De-aia zic, e bine să îți cauți de lucru din timp, să ai mereu un exit; iar între timp să îți faci treaba cât poți de bine la actualul loc de muncă, să crești mereu. Practica nu trebuie să fie departe de teorie. Iar atunci când trebuie să găsești, mai rapid sau mai încolo, un loc de muncă, dai cu nasul, vrei-nu-vrei, de site-urile care se ocupă cu așa ceva. Eu m-am „jucat” de regulă pe eJobs, BestJobs (primele două în topurile* de profil din România), dar și pe LinkedIn. Deunăzi am primit un link către un site care arată locuri de muncă în București, dar nu numai.


Ai la dispoziție o fereastră de chat cu un consultant
Site-ul aptjob.ro este platforma cu cele mai bune locuri de munca full-time sau part-time in BUCURESTI, avand totodata si o plaja extinsa de joburi si in restul oraselor din tara. Platforma online, specializată în cariere de succes, pune la dispozitie joburi full-time sau part-time in Business si IT. APTJOB asigură candidaţilor din in BUCURESTI cel mai eficient sistem de filtrare a joburilor și alerte personalizate, având totodată şi o bază importantă de resurse, dedicată dezvoltării profesionale”. Așa zice în prezentare.

Mi s-a părut OK faptul că există, cel puțin unde și când am căutat eu, joburi postate în urmă cu 1 minut, 10 minute, o oră etc., asta dacă nu cumva e vorba despre vreo strategie de comunicare. N-am avut răgaz să verific. E OK și faptul că ți se deschide o fereastră de chat cu un consilier al site-ului, ceea ce ar trebui să fie, de asemenea, util (n-am testat, nu îmi place să mă bag în vorbă aiurea; dar, cine știe, s-ar putea s-o fac).

În fine, noutatea pe care o aduce acest site (față de ceea ce am mai văzut eu pe piață, fără a fi însă vreun expert), este aceea că te ajută să îți creezi un video CV. Cool, nu?

Și o veste bună pentru cei care caută job: există 23.000 de locuri de muncă disponibile. Mă rog, existau în luna iunie. Asta e la capitolul cantitate. Dar poate unul e pentru tine, nu-i așa?

*clasamentul l-am găsit aici.

NOTĂ. Acest articol face parte dintr-o serie de texte din categoria „Pauza de publicitate”, marcate cu (P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters