Pagini

miercuri, 10 iunie 2015

Cel mai longeviv cuplu regal din istoria României. Regele Mihai I și Regina Ana, împlinesc 67 de ani de căsătorie!

Regele Mihai I și Regina Ana împlines 67 de ani de căsătorie. Sursa: familiaregala.ro
Am avut onoarea să îi întâlnesc de câteva ori pe Rege și pe Regină. Prima oară, mai consistent, a fost în anul 1995, când am participat la o călătorie prin țară, către Iași, împreună cu câțiva jurnaliști invitați de Casa Regală. Eram foarte tânăr atunci, dar îmi aduc aminte perfect că am avut parte de aceeaşi senzaţie, am fost copleşit de acelaşi sentiment: că în preajma Regelui şi a Reginei parcă mai e ceva, cineva, mai presus, aflat înăuntrul şi înafara Majestăţilor Sale, scriam anul trecut.


Două din întâlnirile cu Regele au avut loc la Evenimentul zilei. Prima a avut o încărcătură emoțională deosebită.

Ceea ce vreau să spun este că de fiecare dată am fost cu adevărat impresionat, am simțit momentul ca fiind ceva foarte-foarte special.

Astăzi, aflu de pe site-ul Familiei Regale, se împlinesc 67 de ani de la căsătoria, la 10 iunie 1948, la Atena, a Majestăților Lor Regele Mihai I și Regina Ana.

La 10 iunie 2008, la București și la Castelul Peleș, a fost sărbătorită Nunta de Diamant, la 60 de ani de la căsătorie. A fost atunci primul jubileu regal desfășurat cu zeci de invitați din străinătate, omagiat de mii de români și privit la televizor de sute de mii de concetățeni.
 La 10 iunie 2013, Majestățile Lor au celebrat, într-un cadru privat, Nunta de Safir, adică 65 de ani de căsătorie.
Regele și Regina sunt cel mai longeviv cuplu regal din istoria României
.

Cu tot respectul, le doresc ani mulți și seini!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters