Pagini

vineri, 22 mai 2015

Industria iluziei, altfel decât ați fi crezut (P)


Stickere Egipt - Instant Illusion Effect 3D Nisha - 3 buc 32x32 cm. Sursa: homex.ro
Nimic nu e ceea ce pare. Ne aflăm într-o vreme a iluziilor. Ceea ce vezi nu este adevărat. Virtualul devine tot mai mult real, în mințile a tot mai multor semeni. Și așa mai departe. Sunt enunțuri cu care rezonăm. Mai mult sau mai puțin. Dacă tot se pune problema așa, cei mai destoinici dintre noi s-au gândit că e o pâine bună de mâncat aici. S-au pus pe inventat. Droaie de oferte pentru, why not?, droaie de cereri? E la modă rusticul, ruralul, eco, bio etc. Mă rog, sunt mai multe lucruri la modă. O chestie pe care am descoperit-o, interesat, chiar azi, sunt stickerele 3D, până la care – pe linia monetizării iluziei până în cele mai ascunse sau expuse cotloane ale locuințelor noastre de toate zilele - n-a mai fost decât o frântură de pas. Nu știți ce-s alea?


Stickerele 3D sunt , după cum li se și spune, niște stickere, care dau impresia de tridimensional. ”Cu aceste stickere de perete cu efect 3D veti fi uimiti de simplitatea si de rapiditatea cu care se poate crea o atmosfera creativa si inovatoare”, spun cei care le vând.  Este vorba de magazinul online de decorațiuni homex, eu aici am dat de ele.

Stickere Auto Moto Instant Illusion Effect 3D. Sursa: homex.ro
Am găsit pe site-ul lor câteva exemple de astfel de decorațiuni, de pus în living, în hol sau chiar în dormitor. Ajută? De ce n-ar ajuta? În loc de o fotocopie (reușită sau nu) după Mona Lisa sau Turnul Eiffel, poate merge foarte bine un set de trei stickere 3D, care să dea iluzia că ai pe perete cine știe ce vase ori statuete egiptene, miniaturi ale unor mașini de epocă sau te miri ce fructe mai mult sau mai puțin exotice. Pentru ca iluzia să meargă mai departe, nu va fi de mirare când vom putea achiziționa holostickere 3D cu miros. Să vezi atunci senzații!

Până la urmă, despre ce este toată această poveste? Despre nevoia oamenilor de a-și spori confortul casnic, presupun. Chiar dacă acest lucru implică, uneori, iluzia.


Nu știu cum ar arăta niște stickere 3D într-o mașină, dar noua Dacia Sandero poate suporta orice, nu-i așa?

NOTĂ. Acest articol face parte dintr-o serie de texte din categoria „Pauza de publicitate”, marcate cu (P).

2 comentarii:

  1. Am folosit stick-ere pentru camera, dar din acestea 3D nu am vazut. Par foarte interesante. Un link, ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Articolul e doldora de linkuri :)

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters