Pagini

miercuri, 8 octombrie 2014

Alina Gorghiu, festă din partea Google Ads

Fotografia Alinei Gorghiu a fost alăturată, de Google Ads, unei reclame fără nicio legătură cu subiectul
Peroram despre riscurile pe care şi le asumă cineva care vrea cu tot dinadinsul să se vâre în tot internetul, ca să-şi transmită mesajele electorale.


Era vorba despre cazul Elenei Udrea, care a nimerit, Google Ads ştie cum, alături de o reclamă la bustu' mic, într-un articol despre reacţia lui Iohannis în cazul în care va pierde procesul cu ANI. Ştiu, alăturarea e de Kafka, frate!, dar eu doar am făcut un printscreen, alt merit n-am.

Ei, bine, a păţit-o şi Alina Gorghiu, care nu căuta morţiş să inunde internetul, era doar citată într-o ştire. N-avea, deci, chiar nicio vină. Şi, totuşi, Google Ads a potrivit lucrurile aşa cum se vede în imaginea de mai sus.

Deşi e vorba de o declaraţie serioasă (poziţia PNL după condamnarea definitivă a unui senator liberal), fotografia purtătorului de cuvânt s-a procopsit cu o reclamă, desigur, nepotrivită. Dacă am o soluţie?

În realitate, n-am. Dar sunt curios când se va sparge buboiul şi cineva important, nu ştiu cine, va constata că aşa nu se mai poate, prea ni se bagă, dom'le tehnologia asta pe gât de nu mai putem scăpa de ea, ne conduc computerele în loc să le folosim noi pe ele. Matrix!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters