Pagini

miercuri, 30 iulie 2014

Oare se alege Castelul Corvinestilor cu ceva din chestia asta?

OLG, o loterie ambitioasa din Canada, isi face reclama agresiva cu Castelul Corvinestilor
Am aflat ca o loterie din Toronto isi face reclama tiparita cu dragul meu castel din Hunedoara. Dincolo de mandria patriotica (patriotismul local il bate pe cel national adeseori), n-am cum sa nu-mi pun intrebari.


Prima e servita: Are stiinta administratia castelului, au stiinta primarul, consilierii locali?

Indraznesc un raspuns negativ (dar sper sa aflam curand daca e asa ori ba).

A doua intrebare: E taxabila loteria canadiana?

Socot ca da. Nu-mi spuneti ca la noi se fura fotografii in draci. Modelul nu e asta. Modelul e ca, daca imprumuti imaginea cuiva, trebuie sa platesti pentru acord. Daca nu-l ai, si mai ales daca o faci in interese in mod vadit comerciale, poti fi obligat la plati maricele.

Doua-trei vorbe despre Ontario Lottery and Gaming Corporation (OLGgasiti in Cotidianul.

(De data asta astept provincia)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters