Pagini

joi, 31 octombrie 2013

Ponta, obsedat de Băsescu

Sursa: gov.ro
Vorbeam ieri despre acţiunea de PR la care a participat ieri Victor Ponta, premier. Mi s-a părut scandalos (şi definitoriu) că primul ministru nu a băgat în seamă Indagra, deşi vorbim despre un eveniment important pentru business-ul agricol din România (Sorin Pâslaru explică în ZF de ce ar trebui să fie toată România la Indagra). O asemenea desfăşurare de forţe merita un dram de atenţie măcar, nu simularea ei.

Victor Ponta aproape că a sfidat evenimentul. Dacă n-ar fi fost chestia cu PR-ul, n-ar fi fost băgată în seamă absenţa lui.
Aşa însă, câştigat pe o parte (mai degrabă a câştigat soţia sa, Daciana Sârbu), dar a pierdut pe alta, dezvăluind încă o dată ceva din ipocrizia specifică.

Ieri, Victor Ponta aproape că nici n-a încercat să camufleze faptul că participă la acţiune de PR. Cu excepţia declaraţiilor făcute pe scări, la ieşirea din pavilionul central al Romexpo, când a vorbit despre decizia Curţii Constituţionale referitoare la legea insovenţei şi când, după părerea mea, şi-a dat în petec într-un schimb de replici cu un jurnalist, replici care trădează, presupun, un mare stres al omului Victor Ponta. Consilierii lui Traian Băsescu pot să ciocnească un pahar: Ponta e obsedat de Băsescu.

Iată mai jos la ce mă refer:

Reporter: Dacă îmi permiteți domnule Prim-ministru ….Victor Ponta: Ia ziceți dumneavoastră despre Președintele Băsescu, că știu sigur că vreți. Mă întrebați ceva despre Președintele Băsescu? Pun pariu că mă întrebați de domnul Băsescu, eu ce să mai zic de domnul Băsescu.Reporter: Pierdeți pariul. Aș fi vrut să vă întreb ….Victor Ponta: Doamne, ce m-aș bucura să pierd pariu ăsta! Să nu mă întrebi de domnul Băsescu, ia, zi !Reporter: Procedurilor de insolvență aflate în derulare ce lege li se aplică, începând de astăzi?

2 comentarii:

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters