Pagini

miercuri, 7 noiembrie 2012

Ce trebuie să spui când pierzi alegerile. Un exemplu de pe altă planetă

Candidatul republicanilor, Mitt Romney, îşi recunoaşte înfrângerea fără a acuza fraude electorale sau ticăloşia celorlalţi
Discurs de candidat care a pierdut alegerile: "Naţiunea noastră şi-a ales liderul. Mă voi ruga pentru el şi pentru această ţară măreaţă. Naţiunea noastră se află acum într-un punct critic. Nu avem timp acum să ne certăm, ci trebuie să ne unim forţele. Nu doar noi politicienii, ci cu toţii trebuie să facem aşa". 

Se întâmplă în Statele Unite. Atât.

3 comentarii:

  1. f corect, merita mentionat si ca obama a dedicat o parte bunicica din speech lui romney, la modul cel mai elegant cu putinta.

    RăspundețiȘtergere
  2. La prima alegere a lui Obama discutam cu vecinii si cunoscutii despre sansele acestuia; toti, absolut toti, spuneau ca n-are sanse...
    Am bucuria ca eu, sotia si fiicele am crezut de atunci in orientarea corecta a americanilor !
    In plus am si martori ! E drept ca evita sa masi discute cu mine politica....

    RăspundețiȘtergere
  3. ma intreb cati ani trebuie sa mai asteptam sa vedem asa ceva si in Romania noastra...

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters