Pagini

marți, 15 mai 2012

Hai să ne sinucidem. Sau?

Aseară m-am culcat perfect normal. Azi-dimineață m-am trezit încă și mai normal. M-am dus la doctor să văd ce-mi spune (am avut noroc, l-am prins în toane bune).

Am plagiat (mai sus), cu bună credință, un Andrieș de zile mari. Chestia e că, deși știam încă de aseară că azi va fi o zi neplăcută, din unele puncte de vedere macro, am venit la birou fericit (în forul meu interior micro).

Apoi au început să vină veștile: un jurnalist din Sibiu moare după ce a fost mușcat de căpușe, președintele Greciei e „îngrozit” de ceea ce poate urma în țară, INS comunică, sec, intrarea României în recesiune tehnică, Ponta comunică, jovial, că e rău și la alții și că merge înainte cu reîntregirea salariilor bugetare, iar leul bate al cincilea record negativ în cinci zile consecutive.

Afară e prea frig pentru luna mai, kilu` de cireșe costă un milion de lei vechi, iar campania electorală e tristă ca un peron prăfuit.

Sunt, toate acestea, motive de sinucidere? Dacă da, atunci hai să ne sinucidem! Dacă ba, atunci spuneți-mi, vă rog, cinci motive de optimism (prefer răspunsuri serioase, dar mă voi amuza și citind glume bune).

4 comentarii:

  1. Depinde mult de ceea ce ne inconjura si cata importanta ii dam.
    Binele e anost, nu prea face rating in ziua de azi.

    Mi-e lene sa gasesc motive de optimism, indic doar locul se gasesc mai mult de 5:)
    http://www.romaniapozitiva.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Apreciez linkul. Eu cred ca e util sa le cautam, fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Nu sunt tzara (Slava Domnului!);
    2. Nu ma uit la televizor (ca vorbeste-n albaneza);
    3. Sunt femeie si blonda, nu pricep ce spui matale acolo;
    4. Nu sunt in Sarajevo, deci n-a nins azi (acilea);
    5. M.I.A.'s songs, Mihnea's idea to create first Open Bribe Republic, salcamii purpurii in floare de pe "Bulevardul fara nume" de aici din Prishtina.

    Noi sa traim, ca-n rest...

    Salutari,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  4. Cinci motive foarte serioase, Mihaela, multumesc. Motivul 3. mi se pare esential.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters