Pagini

luni, 2 aprilie 2012

PDL își pune singur piedică: l-a exclus pe Cristian Preda

PDL își leagă șireturile unul de altul înainte de a începe alergarea. Părerea mea.

Excluderea lui Cristian Preda, previzibilă, provocată, inevitabilă, e una din acele greșeli definitorii unui partid aflat în degringoladă.

Poți spune că o armată fără cap și fără coadă trebuie să-și facă ordine și că e necesar să fie o singură comandă. Una și proastă e mai bine decât mai multe, dintre care unele mai proaste ca altele.

Partidul Elenei Udrea a avut de făcut o alegere între o așa-zisă de sperat eficiență electorală și aparența de prestanță și respectare a unor principii, a unei subțirimi intelectuale. A ales varianta sinucigașă.

Eu cred că tot mai puțini dintre ultimii dispuși să sprijine acest partid vor mai avea curajul să se afișeze cu ceea ce rămâne din PDL. Departe de a mai fi un partid de mase (după ce a sfidat masele), PDL e tot mai puțin un partid atractiv pentru pătura reformistă a societății (cum poți să fii altfel defilând cu personagii din ce în ce mai rudimentare?).

Eu cred că nici Teo Paleologu nu va ajunge să candideze pt PDL. E, deja, din alt film.

4 comentarii:

  1. Nu mi-e rusine nici cu PNL care l-au propus pe Frunzaverde pentru post de vicepresedinte. Daca maine Boc demisioneaza din PDL si face troc cu PNL devinde co-presedinte al PNL ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Lucian, acum vorbeam despre PDL :).
    Despre PNL am scris săptămâna trecută.

    RăspundețiȘtergere
  3. Joaca oline la LOTERIA EUROPEANA EUROMILLIONS ! DETALII PE http://www.euromillions-eurojackpot.info

    RăspundețiȘtergere
  4. Joaca oline la LOTERIA EUROPEANA EUROMILLIONS ! DETALII PE http://www.euromillions-eurojackpot.info

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters