Pagini

miercuri, 16 martie 2011

Mici enervări înainte de motiune

Nici eu nu cred că Traian Băsescu e dispus să cedeze vreun an din mandat. Oricum, n-ar iesi la socoteală (între scrutinul prezidential din 2014 si cel parlamentar din 2012 e ceva mai mult de un an diferentă - m-am mirat si în tableta TV. NOTĂ. Văd că a făcut si Scortzy calculul). Povestea asta e cam ca aia cu banii de la buget pentru candidati.
Si pe mine mă enervează ipocrizia Constitutiei (până la urmă, articolul 84, alin. 1 nu-l lasă pe presedinte să aibă carnet de partid, ceea ce, tehnic, Băsescu n-are).
Si mă mai enervează ceva: că România nu e în Schengen, e condusă prost si nici perspective nu văd.
P.S. Să fim seriosi, motiunea de azi e doar un exercitiu democratic si prevăd muult exces de demagogie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters