Pagini

marți, 16 noiembrie 2010

Gaura neagră si tabloidele de azi

În primul rând, recunosc: am asteptat, ieri, vestile de la NASA. Eram curios. Am ajuns să scriu un editorial cu gândul la asta. Până la urmă, a venit vestea despre cea mai tânără gaură neagră (si fierbinte) din vecinătatea cosmică. OK.

Împreună cu un coleg, ne-am amuzat: să vezi ce vor scrie tabloidele de mâine! Sigur vor prezenta niste găuri negre mai tinere si mai fierbinti. Azi-dimineată am verificat teoria.

Atentie: urmează imagini explicite, care însă stau pe tarabe fără tiplă!

 


Click pe fotografii pentru imagini mărite (însă numai dacă ati împlinit deja 18 ani)

NOTĂ. Acum, e o chestie pe care n-o pricep: dacă distanta până la gaura asta neagră e de 50 de milioane de ani (desigur, vorbim despre o rotunjire), cum de are dâns doar 30 de ani? În ăstia 50 de milioane de ani care au trecut de atunci (probabil), gaura cu pricina a devenit, totusi, cam bătrâioară. Măcar un pic, nu?

4 comentarii:

  1. De 30 de ani a ajuns lumina plecata acum 50 de milioane spre noi. Cu 15 mil dd (dupa dinozauri).

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci gaura nu-i chiar asa o prospătură. Acum e ori mai mare, ori mai mică, ori altceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aflam in 50 de milioane de ani.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters