Pagini

miercuri, 9 iunie 2010

Fidel Castro si iesirea din recesiune

Fidel Castro (sau acela care scrie în numele lui) e convis că submarinul sud-coreean scufundat recent a fost victimă a aliatilor americani (nu pomeneste nimic despre suspiciunile Seulului privitoare la „fratii” nord-coreeni.

Recunosc: n-am urmărit cu foarte mare atentie subiectul, dar media din România a vorbit preponderent despre această din urmă variantă. Interventia lui „Fidel Castro” le arată celor mai navi sau mai uituci că un lucru poate fi prezentat diferit, în functie de interes.

 Fotografie găsită, via google, in Havana Journal

Asta se întâmplă si aici, aproape. Emil Boc, de exemplu, vorbeste cu încăpătânare (după ce a tăcut câteva zile) despre alegerea bună pe care a făcut-o - în loc să mărească taxele, a redus salariile si pensiile -, ca si cum acestea si numai acestea ar fi singurele variante. Chiar dacă tocmai as fi venit cu pluta prin Bucuresti, de pe Marte, si tot n-as crede, văzându-i bla-blaul din care nu iese, că nu se mai poate face altceva.

Mă uit la Budapesta: Viktor Orban a luat niste măsuri interesante. Mă uit pe stiri: Ungaria a iesit din recesiune. La fel, Portugalia.


NOTĂ.
Primesc de mai mult timp însemnări atribuite lui Fidel Castro, de la ambasada Cubei. Vorbesc mai mult despre asta dincolo.

3 comentarii:

  1. Frate, nici eu n-am urmarit subiectul cu pasiune, dar omul asta nu mai traieste, ce naibii. I s-a facut pomana de un an. A ca cu (scuze de cacofonie) pacepa

    RăspundețiȘtergere
  2. @Petrisor: Poate scrie in timpul unor sedinte de spiritism, nu stiu. Eu încă primesc mailuri, na!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se baga-n seama,si Castro; cum se baga Ceausescu; cumpara pagini de publicitate in strainatate; agentii,eternii securisti ai Romaniei, isi insuseau o parte din bani; securistii sunt primii privatizati romani, primii investitori straini!...Acum (si) parlamentari...Dosarele sunt la ei, nu la Dinescu (& Tanase)

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters