Pagini

luni, 17 mai 2010

Programul PNL are o noimă


Oricât de critic ar fi Ovidiu, mie programul PNL mi se pare OK. Multe mi se par de bun simt. De exemplu, renuntarea la forfetarul lui Pogea-Nită, investitii publice in infrastructură, ajutor de stat pentru mari proiecte de infrastructură, investitii pentru cofinantarea fondurilor europene. Îmi place si ideea obligării institutiilor publice centrale si locale de a elabora proiecte de investitii cu respectarea cerintelor aplicabile proiectelor finantate din fondurile europene.

OK, chestia cu plata pensiilor pe card, pt reducerea cheltuielilorpostale poate părea hilară, dar un om cumpătat cauta sa reducă orice cost posibil.

Recunosc, nu înteleg prea bine nici cum e chestia cu introducerea taxării inverse pentru produsele agroalimentare si pentru lucrările de constructii, dar cred că lucrul ăsta are o noimă pentru cei care se pricep.   

Una peste alta, liberalii propun, coerent, zic eu, pasul următor, fără de care reducerile anuntate acum cu tam-tam înseamnă sacrificii inutile. 

Am scris si un editorial - mai putin despre programul PNL si mai mult despre lipsa de coerentă si de perspectivă a guvernului de sacrificiu Boc.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters