Pagini

joi, 13 mai 2010

Fac sau se prefac?

Întrebarea e: vor să facă sau vor să se prefacă? Întrebarea e retorică. Miza e, în primul rând, de supravietuire politică (a PDL). Fiindcă, atunci când ajung pe scaune, nu vor să se mai dea jos de acolo.

Personal, mă amuză (grimasă!) faptul că fiecare si-a ales o realitate pe care vrea s-o prezinte drept realitatea bună. Explic în tableta TV* ce vreau să zic.

Dar mai mult mă întristează faptul că oamenii ăstia încearcă doar să ne ducă de nas.
Revin, că m-am enervat!


* Puteti face asta?
Politicienii puterii, pe de o parte, şi televiziunile de ştiri, pe de alta, inventează, fiecare, realităţi proprii, pe care vor să le impună ca şi cum ar fi reale.
În scenariul lui Traian Băsescu, realitatea- fatalitate e ca o bifurcaţie: n-avem de ales decât între două rele (creştere de TVA sau scăderi de salarii), şi, noi, providenţialii, l-am ales pe cel mai mic. De partea cealaltă, Realitatea TV şi Antena 3 rostogolesc obsedant imagini cu mişcări de protest care, filmate meseriaş, sugerează o luptă tip „care pe care”.

În acest context, o replică a ministrului de finanţe, Sebastian Vlădescu, rostită în emisiunea „Naşul”, e ca pampamul de la brigăzile artistice: „Am vorbit cu alţi miniştri din UE care ne-au întrebat: «Puteţi să faceţi asta? Aveţi capacitatea să implementaţi măsurile?»”.

4 comentarii:

  1. Nu cred că vor face nimic. Le e prea frică să nu aibă soarta PNT-CD

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca o vor face...ca nu au incotro pentru ca oricum sunt terminati! si d'aia nu mai poate dl. presedinte....

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lily of the Valley: Au încotro, trăiesc în realitatea lor.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters