Pagini

miercuri, 14 aprilie 2010

Un idiot a vrut să-mi strice ziua

Mi se spune să nu-i bag în seamă. Să-i ignor fiindcă ori vor doar să mă supere, ori asa e în mintile lor, asa e sistemul lor de valori. Că lucrurile care pot fi valabile pentru ei pot fi valabile pentru oricine. Mă refer la cei care, postaci sau nepostaci, cred că cei mai multi oameni n-au convingeri, ci doar ordine de executat.

Citind ce scrie un/o anume Afodita (sic!) mă gândesc cu milă la ea, la această făptură.
Cică:

Stiu ca v-a dat Crin in plic ce sa scrieti pe la gazeta (vezi articolul de ieri). Ieri erati strofocat ca astia (PDL) nu mai apar lea televiziunile mogulilor rai (de fapt nu erati strofocat, asa ati primit sarcina sa aratati ca PDL "incalca" democratia). Numai ca si ieri ca si azi aveti o carenta de logica. De aceea va intreb: de ce astia de la PDL apar totusi chiar in emisiunile colegilor dumneavoastra de la EVZ de pe B1TV? Va spun eu? Pentru ca MM, Lupea, Ghibutiu nu sunt asa obraznici ca Dumitrescu si Ursu si nici isterici ca Gadea, Ciutacu si fatuca aia de la Antena3 si mu mint in fata cum fac aia. De aceea cu respect va rog sa-i spuneti lui Crin sa nu se mai bage in "politica editoriala" personala a dumneavoastra...

Încderc să nu mă enervez.
Răspund, totusi: dacă vor fi fiind carente de logică, exprimări nefericite, texte proaste samd, toate acestea îmi apartin. Mi-ar fi rusine dacă vreunui om care mă cunoaste, cu care interactionez, i-ar trece prin cap, fie si fugar, ideea nefericită de a-mi sugera să scriu într-un fel sau în altul, de bine sau de rău. E un subiect la care rămân sensibil.
Stiu, n-ar trebui să plec ochii la toti netrebnicii care îsi permit să spună că stiu ei. Pe unii îi văd la televizor. Altii se ascund, curajos, îndărătul unor pseudonime (idioate sau ba). Facem parte cu totii din spatiul public: si anonimii care înjură si prostii de jurnalisti care îsi dau cu părerea, care încearcă să comunice ceva. Si politicienii. Toti. Asta nu înseamnă nimic, desigur. De ce ne-am respecta unii pe altii?


P.S. Asta am scris în Tableta TV de azi:

Trăsniţi în NATO de Naşul Băsescu

Există o jumătate plină a paharului în împărţirea televiziunilor în rele şi bune (depinde cine priveşte paharul, of course!).

Emisiunea „Naşul”, de pe B1 TV, a avut cei mai mulţi telespectatori, luni seara, când preşedintele Traian Băsescu a rostit fraza: „Preşedintele (n.n. - Emil Boc) îşi pune o găşcuţă sub el. Să vii cu listă în PDL mi se pare o bolşevizare a partidului”. (Cred că termenul „găşcuţă” va face carieră.)

Românii care au preferat să-l vadă pe preşedinte au fost ceva mai mulţi (un maxim de 3,8 puncte rating) decât aceia care s-au uitat la „Trăsniţi în NATO”, pe Prima TV. Înseamnă ceva asta? Probabil doar atât: Băsescu încă vinde! E drept, „vinde” mai degrabă atunci când apare mai răruţ.

5 comentarii:

  1. Amu nu cred că trebuie să-ţi amintească neica nimeni-ul de mine că, fiind persoană publică, o să ai de-a face cu asemenea personaje şi că, nu-i aşa?, românul se pricepe la orice, implicit la dibuirea unor iţe ce scapă ochiului neantrenat.

    Mai rămâne să scrii un articol comandat de Partidul Verde, condus de mogulul Remus Cernea. Ia spune, poeziile tot Crin ţi le-a dat la plic? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai Basescu intotdeauna vinde pe sticla, mai ales ca mai intotdeauna cand apare scapa cate o "pasarica" din gura... fie bolsevizare, gascuta, etc.
    Ii este specifica o astfel de atitudine. oare ii spune si lui cineva sa scoata asemenea declaratii? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Caligul: Persoana publică este cineva care publică?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lari: Se miscă natural, foarte putine i le dă cineva în plic.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters