Pagini

luni, 19 aprilie 2010

Gabi Oprea care creste

Am auzit că personajul Gabriel Oprea are ambitii imense, încurajat de presedintele Traian Băsescu. A început o campanie de imagine furibundă (scrisoarea ministrului către fiul unui soldat mort în Afganistan e delicioasă, dacă aveti sare de lămâie prin preajmă). Aud că s-ar feri ca de tămâie să pozeze alături de Emil Boc (deci fotografia de mai jos tinde să devină o raritate!).



G. Oprea e un soldat disciplinat (ajuns general), care stie că are în ranită bastonul de..., un baston. Nici nu contează dacă joacă un rol, câtă vreme ambitia e mare.

Ceea ce e naspa pentru PD-L (sau măcar pentru liderii lui) e că scoaterea la bătaie a generalului O. e un semn că lui Băsescu îi pasă. Îi pasă să aibă controlul total. Mă astept la delimitări, la „debolesvizări”. Pe Sulfina Barbu am auzit-o deja la Evenimentele zilei făcându-si autocritica („nu ne-am gândit la ce crede simplul membru de partid”). Raluca Turcan deja a bătut clar saua ca să priceapă si iapa democrat minus liberală. Elena Udrea bănuiesc că va fi chiar tăioasă. Ce va face Boc? Hehe.

P.S. Nu-mi place să scriu atât despre PD-L, dar n-am încotro, câtă vreme aciunile si neactiunile guvernnului ne scot din W-ul crizei si ne duc în spirala ei (3D, cum ar veni...).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters