Pagini

miercuri, 31 martie 2010

Tableta TV de azi

Poveştiri pă bune
Acela care spune că nu a auzit vreodată ce înseamnă aia „Poveştiri adevărate” poate trece drept un om normal. Dar, judecând după rating, emisiunea de pe Acasă TV nu prea are cum să treacă neobservată.

Aseară am aflat şi eu: n-am avut vampiri în ultima vreme (ultimul a dispărut în urmă cu 20 de ani, era, dacă am înţeles bine, un „pacient care a supt sange”), dar strigoi mai îs, zice doamna etnolog Ştiucă. Apoi am primit un cadru strâns cu un tip care urlă lupeşte, cu mâinile la gură.

Apoi am admirat o bătaie între fraţi, pentru o moştenire la Breaza („razboiul de 20 de ani”), cu un tip care i-a dat cu ceva în cap unei rude (totul filmat!) şi a ajuns la puşcărie.

Iar în câteva minute, mama iubitei lui Vâlcu (?) dă cărtile pe faţă în premieră la Poveştiri.

2 comentarii:

  1. Am auzit de aceste Povestiri adevarate,dar nu ma intereseaza cine cu cine se bate, se impaca,...aceleasi informatii se dau aproape la toate Jurnalele,Observatoarele,...
    Cam amare tablete avem zilnic la TV.

    RăspundețiȘtergere
  2. @angi: E amar si peisajul. De-aia am virat-o spre Viasat History.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters