Pagini

duminică, 7 martie 2010

PNL, un congres anti-rating

Să fim cinstiţi, n-a fost pic de show TV de-a lungul zilei de sâmbătă! În afară de chestia aia - „cetăţeanul Viorel Cataramă – nu-i ştiu gradul” şi discursurile patetice ale lui Ludovic Orban, n-a fost nici oteve, nici telenovelă. Plictiseală totală. Discursuri despre doctrine integratoare, libertate, guvern din umbră, liste-echipe, prin-noi-înşine-acum, dragii mei.

Şi ce show fusese la PSD! Ce dialog de şase puncte rating între subţirimile lor, Pandele şi Vanghelie, ce huiduieli! Ce vrăjitoare, ce dezertări, ce monitorizări, ce domnişoara Floriana! Ce bisuri până la patru dimineaţa, când junele Ponta a salutat publicul rămas în sală!

Da, PNL a ucis ratingurile şi ideea de congres-spectacol.


PS. Cine vrea să-mi vadă poza din ziar, poate da click aici. ;)

5 comentarii:

  1. Partid serios, ce vrei! Da las' că au fost condimentate bine comentariile. Şi înjurăturile. Ce-am văzut eu de la distanţă... http://teaca.wordpress.com/2010/03/07/va-ordon-distrugeti-pdl-ul/

    RăspundețiȘtergere
  2.  Ambasada Japoniei in Romania 8th Floor, America House East Wing, Sos. Nicolae Titulescu, Nr.4-8. Sector 1, Bucuresti, Romania.
    IN ATENTIA
    Dl. Ambasador Natsuo AMEMIYA
    Ambasada Japoniei in Romania
    在ルーマニア日本国大使館 NOTA INFORMATIVA:
    PRESEDINTELE TRAIAN BASESCU VA FACE O VIZITA OFICIALA IN JAPONIA IN PERIOADA 9-11 MARTIE.  PROFITAND DE ACEASTA OCAZIE SOTIA MEA KIYOKO HORVATH , FOTOGRAF JAPONEZ, AI VA PREDA ACEASTA SCRISOARE.  ROBERT HORVATH  CINEAST SUA.
                             DOMNULE PRESEDINTE TRAIAN BASESCU
     VA DAU O VESTE PROASTA- AGENTURA SECURITATII  ROMANE  DIN JAPONIA SA PRABUSIT !
    ( O SEARA SPECIFICA ROMANEASCA LA RESTAURANTUL" DARIE"  DIN TOKIO. UN MICROFON SUB MASA ! )
    Totul a inceput a inceput pe GINZA la un restaurant al securitatii Romane in capitala Japonei. Fara sa stiu acest lucru ne-am deplasat acolo acum doua seri cu un grup de prieteni. Scopul a fost petrecerea intr-o atmosfera romaneasca si punerea la punct a unui tur al Transilvaniei, urmand sa anunt familia mea din Romania de aceasta intentie.
La un moment dat vorbindu-se despre Ceausecu un prieten ( un important sculptor japonez ), facand o gluma a intrebat daca nu avem sub masa plasat un microfon. Si intradevar spre stupefactia generala gluma a devenit realitate. Sub masa era intradevar un microfon, conform unei tradiiti vechii ce pare de neschimbat chiar de o revolutie.
Am devenit atenta analizand cu atentie fetele de la alte mese. Datorita meseriei de fotograf posed o memorie vizuala excelenta. Nu dupa mult timp la un bar unde ne-am dus cu tot grupul, am recunoscut un individ care fusese la ‘” DARIE ”
Simtind ca sunt urmarita ca la New York ( Studioul este tinut sub observatie neintrerupt, …..au fost doua spargeri cosecutive etc ) am anuntat discret politia. A doua o zi o alta persoana care ma urmarea a fost retIinuta de politie. Persoana “retinuta” ,un cetatean japonez a inceput sa vorbeasca. Se pare ca are multe de spus. Eu voi posta amanunte despre acest caz care incepe sa preocupe media japoneza pe http://devanewyork.blogspot.com/
Concluzia cazului se regaseste in titlul acestui comentariu. In decursul vizitei dumneavoastra voi face cunoscut mediei japoneze acest caz. Sa va fie rusine !
     KIYOKO HORVATH OSAKA JAPAN   Foreign Press Center Japan
    6F Nippon Press Center Building

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello,
    I have developed a new clean web 2.0 wordpress theme.

    Has 2 colours silver and blue, has custom header(colour or image).
    I am curently working on it, so if you have suggestions let me know.

    You can view live demo and download from here www.getbelle.com
    If you found bug reports or you have suggestions pm me.
    Wish you a happing using.

    many thanks to [url=http://www.usainstantpayday.com/]USAInstantPayDay.com[/url] for paying the hosting and developement of the theme

    diolfPelf

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim1 si Anonim2: Ups. S-a dat drumul la spamuri.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters