Pagini

joi, 18 martie 2010

Cum obtii loialitatea. Metoda Voicu

Voicu Catalin: Din toate motivele care ti le-am expus, cate o hartie din trecutu' fiecaruia, i-am tinut pe loc si i-am facut fideli. Si unii dintre ei chiar daca-s ofiteri SRI, mai erau pe state si SIE. Si toate astea erau la generalu' Iliescu, eu eram in departamentul de lucru...(neinteligibil)...Un om ti-e loial daca are un motiv. L-ai ajutat, ai facut, da? Dar in momentu' cand mai ai un motiv suplimentar, foita, doua motive sunt mai puternice ca un motiv, colegule! E complicat acuma sa ma apuc sa-ti fac teorii.

Stenogramele publicate de hotnews sunt teribile. Pasajul de mai sus mi-a plăcut în mode deosebit, în special ideea subliniată.

6 comentarii:

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters