Pagini

duminică, 14 februarie 2010

O plimbare cu racheta

Am citit, abia la Mihnea Măruţă şi abia adineauri, un text-lectură obligatorie despre strategia antirachetă a Pentagonului. E mai mult decât o punere în context a evenimentului scut antirachetă. Îl trec aici şi-mi propun să revin. (Citiţi şi comentariile!).

De la Mihnea am sărit la hotnews, să văd despre noua doctrină militară a Rusiei.

Tot de la Mihnea am aflat despre "prezentarea rachetelor", aşa cum e ea făcută (interesant!) pe focusblog.

Apoi am ajuns la comentariile decente şi precise ale grupului Voxpublica (Lucian Davidescu, Laura Cernahoschi, Mihai Gotiu).

Toate informaţiile de aici sunt de ştiut, de comunicat. Fiind publice, apare frustrarea că statul român, care ne  înghite banii numai ca să-şi întreţină birocraţia, nu comunică. Pe cine interesează? Mărturisesc: eu însumi am avut parte, în ultimele zile, de evenimente care mi-au ţinut atenţia 100% în altă parte. Dar, vreau sau nu, la nivel macro, povestea cu scutul antirachetă e incomparabil mai importantă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters