Pagini

vineri, 5 februarie 2010

Fain contract, harnic ministru

Fotografie făcută în luna august, 2009, în Cetatea de Scaun a Sucevei, în timpul unui festival medieval

53 de milioane de lei (vreo unspe milioane de euro) pentru amenajari pesiagistice, crearea de locuri de parcare, reabilitarea cailor de acces, restaurări şi construirea unui punct de informare. Mi-ar plăcea un contract din ăsta! Acești bani sunt prevăzuti într-un contract de finantare semnat de Elena Udrea, ministru, la Suceava lui Ghe. Flutur, vice PDL.

Bugetul total al proiectului "Reabilitarea Cetăţii de Scaun a Sucevei şi a zonei de protecţie a acesteia" (care se va desfăşura pe parcursul a 60 de luni) este de 52,59 milioane lei, din care 35,58 milioane lei reprezintă contribuţia Uniunii Europene.
Am fost la Cetatea de Scaun în luna august. Mă bucur că se dau unspe milioane de euro. Am însă emotii (sic!) că mare parte din bani nici măcar nu vor vedea, măcar o dată-n viată, vreo piatră de-aia străveche.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters