Pagini

duminică, 28 februarie 2010

Cutremuraţi de indiferenţă


Iar avem un accident. E ceva de capul lui? Aşa şi aşa. Moţi? Da. Câţi? Doi. Mda. Bagă la „scurte”.
Pentru ştirişti, asemenea dialoguri sunt banale. Dacă ar  pune suflet în fiecare dramă pe care o împachetează în jurnalele de ştiri, ar fi pline programele de „Tezaur folcloric” sau „Viaţa satului”. Ar fi rău, ar fi bine? Ar fi imposibil, câtă vreme teles­pec­tatorul obişnuit e pe cale să capete imu­nitate afectivă până şi faţă de marile dezastre naturale care au zguduit mapamondul de la începutul aces­tui an.
Recu­noaşteţi, ştirile dramatice despre cutremurele din Haiti, Chi­le şi Japonia sunt privite ca fapt divers, de parcă am lucra cu toţii într-o redac­ţie! O lume nebună, de o parte şi de alta a ecranului.



NOTĂ.
Am început de ceva vreme să public niste tablete TV în Evz.Cred că încă n-am găsit ritmul bun, dar îmi place provocarea de a scrie la ziar texte de 700 de semne. (Ar trebui să mă uit mai mult la televizor.)

Lista:
Strategia „John Wayne” la MGM, în EVZ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters