Pagini

marți, 26 ianuarie 2010

Rosia Montană intră în PNL

Mă intrigă faptul că Adina Vălean a fost răpusă, atunci când vorbim despre constiintă, de lobby-ul celor de la Rosia Montană Gold Corporation. „Toti au un pret. Si tu ai unul!”, mi-a spus cineva, care nu crede în naivitatea mea.
Stiu că sotia lui Crin Antonescu fusese în barca celor care se opuneau exploatării cu cianuri de la Rosia Montană, iar acum are declaratii mult mai nuantate...

* „Dincolo de emoţii, lucrurile sunt simple şi ţin de aplicarea legii. Acest proiect trebuie să primească un răspuns de la autorităţile române. Dacă este viabil, trebuie să profităm cât mai curând de beneficii, iar dacă nu, răspunsul României către investitor trebuie să fie unul profesionist şi în acord cu legea”

* "Mineritul este important pentru viitorul european. Europa are resurse importante de metale şi, totuşi, Europa importă aproape toate materiile prime de care are nevoie pentru producţia internă. Maximizarea exploatării resurselor proprii este esenţială, în acelaşi timp, pentru crearea de noi locuri de muncă”

Astept un punct de vedere oficial din partea PNL. Declaratia acordată de Crin Antonescu („Din câte îmi amintesc eu, în trecut, PNL a fost contra proiectului, dar n-am mai discutat de multă vreme acest subiect, la nivel de partid”) colegilor mei de la Evz nu mă satisface. Pe mine, unul.

2 comentarii:

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters