Pagini

luni, 4 ianuarie 2010

Boc pupă poala popii, popa nu pupă

Sunt naiv, dar tot mă intrigă enormitatea scoaterii cultelor de la Ministerul Culturii, numai fiindcă acolo e un ungur, neortodox, deci...
Mai puţin naiv sunt când văd cât bănet merge către BOR şi tot felul de edificii (de exemplu, un schit de pe Muntele Athos). Nu vreau să dau în populisme, dar deseori m-am contrazis cu unii, cu alţii, eu susţinând rolul social al BOR, instituiţie pe care, idealizând-o, o vedeam făcând tot felul de acţiuni sociale. Nu, capul Bisericii Ortodoxe are, în primul rând, planul imperiului media şi cel al imperiului imobiliar... Iar clasa politică e gata să se facă preş pentru că, nu-i aşa?, Patriarhul poate aduce voturi din zone în care Băse, Geoană, Crin ajung mai greu.
Colega mea, Ioana Lupea, a scris un editorial la al cărui titlu am avut şi eu o contribuţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters