Pagini

duminică, 27 decembrie 2009

O leapşă...

Simion Cristian îmi propune o leapşă: “Top 5 buze catifelate în fundul lui băsescu cu b mic”.
Cred că e vorba despre un top al lingăilor care pleacă de la ideea că, aşa cum Ceauşescu a avut lingăi, îi are şi Băsescu. Încerc să-mi amintesc lingăi ai lui Emil Constantinescu. Şi mi-e greu. Văd acum oameni care spun despre Băsescu că e bun, orice porcării sau porcărioare ar face. Şi mă mir. Totuşi, îi cer scuze lui Simion Cristian: nu pot alcătui un top. Mulţi o fac din convingere, deci linguşeala lor e, în ochii lor, patriotism. Pe listă ar trebui puşi, cred, politicieni mari şi mici, care aşa îşi justifică lamentabilele cariere, linguşind, încercând să nu greşească faţă de Şefu'.
N-aş fi vrut să scriu asta în aceste zile. Aş fi vrut să scriu despre Sărbătoare.

8 comentarii:

  1. La multi ani Caline ! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si limpezime in gand. Si puterea sa vezi drumul drept, cand toti il vad stramb, si multumirea de sine sa stii ca te-ai aplecat rareori.
    Cu bine si Doamne'ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Lista este lungă dar eu sunt curioasă care sunt buzele neştiute..

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI !si multa bucurie si belsug in casa vaoastra!
    Ma abtin sa fac nominalizari, dar la aceasta leapsa, as pune o sleahta de: culti-literati, ardeleni, hotomani si unii care nu pricep nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. @heramariana: Pricepere-nepricepere, cu asta dansăm.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cine are de ce, danseaza...Eu stau pe margine si aplaud, ca sa nu zic "huidui"!
    Dans bun pina la epuizare, celor de teapa lui : Liiceanu, Udrea, Boc, buldogilor si altor neamuri.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters