Pagini

miercuri, 16 decembrie 2009

Chirvăsuţă se pregăteşte să acţioneze

Unul dintre pesedistii dezertori din ultimele zile, Laurenţiu Chirvăsuţă (foto), a declarat că s-a săturat să stea deoparte şi să privească şi că vrea să facă şi el ceva. Asta a fost declaraţia la cald.

Ulterior, printr-un comunicat de presă, a nuanţat: „Am încheiat un proiect politic, am câştigat alegerile pentru Mircea Geoană în colegiul meu. Doresc să încep un nou proiect politic alături de grupul independenţilor condus de Gabriel Oprea, care a fost şi el social-democrat. Ne gândim la o nouă construcţie politică.” Surse din filiala unde a câştigat parlamentarele declară pentu Realitatea FM că firmele omului aveau datorii mari.


În fine, până acum, Chirvăsuţă nu s-a remarcat în Parlament. Trei declaraţii politice, o întrebare şi trei interpelări. Nu e zero, să fim cinstiţi.

Aşa că mă aştept ca voinicul Chirvăsuţă să rupă gura târgului. Doar e independent!
P.S. Ce naiba am cu omul ăsta? Nimic. Pur si simplu, mi-e silă de traseismul politic. E voie?

2 comentarii:

  1. Vezi, draga domnule Calin, cum sa ne treaca sila?
    Parca ne da ocazia, situatia, sa creasca sila pina la voma...
    Dar sa schimb subiectul; nu am stiut sa creez un link, asa ca mi-am facut un blog cu PA-uri, iar locul " de dat cu linkul 2" nu-l mai gasesc, l-ai inchis?

    RăspundețiȘtergere
  2. @heramariana: nu, cum să-l închid?

    http://calinhera.wordpress.com/2009/12/08/palink-de-iarna/

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters