Pagini

marți, 1 decembrie 2009

Ce-ţi pofteşte sufleţelul?

De ce îsi pune piedică Băsescu? Ce-i tulbură mintile de poate face asemenea declaratii?

Traian Băsescu: „Cel mai urât lucru este, după ce te-a luat cineva dintr-un purtător de cuvânt, te-a făcut ministru - consilier prezidenţial este rang de ministru -, ţi-a poftit sufleţelul să-ţi fie soţul şef de serviciu secret, ţi l-a făcut preşedintele şef de serviciu secret. Şi când constaţi că e căciula mai mare decât poate să ducă capul domnului şef de serviciu secret, să te superi că ţi l-a schimbat. Păi cine l-a pus să vorbească prostii?".

Adriana Săftoiu: "Mi se pare îngrijorătoare declaraţia pentru domnul Traian Băsescu. Simt nevoia să-i iau apărarea, chiar dacă am plecat de trei ani de acolo, pentru că nu pot să cred că un preşedinte de ţară numeşte şeful serviciilor secrete la capriciul unei angajate sau pentru că sufleţelul unei angajate, oricine ar fi respectiva, îi cere să facă asemenea numiri. Vreau să cred că e doar supărat şi nervos în timpul campaniei şi face asemenea declaraţii. Drept urmare, nu i-am cerut preşedintelui să-l numească şef la SIE pe soţul meu şi sunt convinsă că nu l-a numit pentru că i-aş fi cerut eu”

4 comentarii:

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters