Pagini

vineri, 2 octombrie 2009

Mă numesc Sorina Placintă... aici aveti o gaura

Autentic. Asa cum mi-a povestit un martor ocular:

Ministresa Tineretului, Sportului si, mai nou, a Relatiei cu Parlamentul, Simona Plăcintă, a fost azi la învestirea noului prefect de Bacău.
Când să intre în edificiu, s-a împiedicat, dar a reusit să-si tină echilibrul:
- Mă numesc Sorina Placintă... Ups, aici aveti o gaura!, a zis.
Peste câteva minute, întârzia depunerea jurământului pentru că nu găseau ăstia Biblia.
- Hai s-o facem fără Biblie!, a zis.
Si, cum ăia nu se miscau:
- Sunteti atâtia barbati aici, vă rog sa luati careva initiativa, a zis.
Până la urmă, învestirea a avut loc.

NOTĂ.
Cine mi-a povestit s-a amuzat teribil. Am postat aici doar de amuzamentul persoanei. În orice caz, cred că în fata Prefecturii Bacău se află cel putin o gaură.

6 comentarii:

  1. Doar nu era sa recunoasCA CA da in gropi!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, ce atata Biblie...
    la o adica putea sa vina si fi-su sa oficieze investirea, nu ?
    se vede treaba ca lucrurile sfinte nu-s la putere in familia asta,. o prima dovada a fost scandalul cu fiul ei, plecat la studii in Elvetia, alaturi de al lui Videanu...
    acuma inca o dovada si o GRAVA INCALCARE a CONSTITUTIEI ce are prevederi speciale in acest sens.
    nu se poate refuza, decat in anumite circumstante, depunerea juramantului fara Biblie. nu cred ca a fost cazul si la Bacau.
    madam asta, focsaneanca mea, e urmatoarea "Udrea", o sa vedeti !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Daurel: Cum am spus, sunt sigur că în pavaj chiar era o gaură. Cred că haioasă a fost doar alcătuirea frazei de introducere a ministresei.

    RăspundețiȘtergere
  5. @PATRICKdan: Nu cred că doamna Plăcintă are sanse să devină o a doua Elena Udrea. Nu stiu nici dacă va nmai fi curând vreo Elena Udrea 2.

    RăspundețiȘtergere
  6. NOTĂ. Am sters un comentatiu atac la persoană, tip Vadim. Chiar nu-si avea rostul aici.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters