Pagini

joi, 22 octombrie 2009

Ce au în comun Crin Antonescu şi Traian Băsescu?

M-am jucat şi eu cu Busola politică. Rezultatul final nu m-a mirat (chiar dacă demersul e mai mult un fel de horoscop).

Mai interesante (pentru mine) au fost comparaţiile dintre răspunsurile mele şi cele ale candidaţilor la Preşedinţie.

Ca să răspund la întrebarea din titlu, Crin Antonescu şi Traian Băsescu ar fi amândoi de părere că

1. Taxarea unica este benefica, iar impozitele trebuie mentinute cat mai mici
2. Autonomia locală pe criterii etnice e categoric inoportună
3. Retragerea trupelor române din Irak a fost categoric oportună
4. România nu trebuie, în mod categoric, să recunoască independenţa Kosovo

În rest, la alte 18 chestiuni ar avea păreri diferite, uneori categoric diferite.

Dar iată graficul meu:



Altfel spus, cu cuvintele Busolei, "candidatul care se apropie cel mai mult de punctele tale de vedere este Crin Antonescu. Pe poziţia a doua la mare distanţă se află Traian Basescu.
La polul opus, candidatii care se îndepărtează cel mai mult de punctele tale de vedere sunt Corneliu Vadim Tudor şi Mircea Geoana. "

2 comentarii:

  1. Buna, imi place foarte mult blogul tau! ai dori sa facem un schimb de linkuri, ceva? daca nu iti cer prea mult. Blogul meu este unul generalist, poti sa intri macar sa vezi. Daca nu iti place cum scriu, accept refuzuri. O zi buna iti doresc si astept un semn, rau sau bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. @inka: Multumesc pentru apreciere. Facem, cum nu? Îmi place ce am văzut la tine.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters