Pagini

luni, 28 septembrie 2009

Strategia lui Crin Antonescu

Genial! Sunt eu mai ardelean, dar acum m-am prins. Strategia lui Crin Antonescu e fără cusur. N-are cum să dea gres. Asadar, el se face că doarme. Îi lasă pe Geoană si pe Băsescu să se lupte înte ei, până când isi vor da răsuflarea. Apoi, în ultima zi a campaniei electorale, va apărea si el. Să zicem, la televizor. Va spune: candidez si eu la prezidentialele astea. Sătui până peste cap de meciul Geoană-Băsescu, oamenii care vor merge la referendum vor spune: hai să-l votăm pe ăsta, zicea că e si el candidat.
Sau nici nu e nevoie ca Antonescu să apară la televizor. Va fi, oricum, pe buletinul de vot. Ăia care vor vota vor spune: Băsescu si Geoană nu, că-s morti după asa multă luptă, Vadim nu, că e nebun, Gigi e nebun si el si a distrus Steaua, Nati Meir nici n-a mai apucat să candideze, iar Sorin Operscu e ocupat să facă micul cel mai mic din lume. Rămâne ăsta, Crin sau cum îi zice, pe care nu-l stie nimeni, deci e cinstit.
Cred că Crin Antonescu are sanse reale să intre în turul doi.

4 comentarii:

  1. Nu el hotaraste daca va fi presedinte. Jocurile sunt facute. Singurul lui rol va fi cel de "iepure", ca sa lanseze la final pe adevaratul candidat.

    RăspundețiȘtergere
  2. In orice lupta sunt strategii si strategii. Daca se bate ca Geoana si Basescu, atunci nu mai poate sustine ca este altfel. Si eu cred ca are sanse la turul 2, dar ramane de vazut in ce directie evolueaza lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  3. @sandu: Eu sunt curios ce smecherie va fi azi. Tot între PSD si PDL...

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters