Pagini

luni, 28 septembrie 2009

Cine se bagă?

În urmă cu doi ani căutam un avocat istet. Am găsit unul smecher. Mai încerc o dată, cu politicienii.

Eu stiu câtiva politicieni OK. De-a lungul timpului, am cunoscut mai multi. Nu stiu cum se face, dar toti, absolut toti, au ajuns să se trasnforme în cei pe care îi înlocuiau. Multi fosti tineri politicieni ajungeau să fie mai nocivi decât bătrânii altădată huliti. E ca un făcut.
Acum, cred că e un nou moment bun pentru noii politicieni. Acum e jale. Pare că mai rău nu se poate. Politicianul decent există. Chiar si în Parlament. Poate că nu face, încă, politică. Îl invit s-o facă. Ar fi urmat!

6 comentarii:

  1. varujan pambuccian.
    e un om de bun simt, si deocamdata nu regret ca l-am votat. da mai are pana termian mandatul :)

    dracu

    RăspundețiȘtergere
  2. PNTCD...Am postat asta cu ocazia adevaratului congres al taranistilor. Fara ghilimele!Am avut comentarii emotionante. Azi am scris ceva despre Evenimentul zilei si Cartarescu...Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Daurel: Nu stiu care mai e adevăratul PNTCD. Si asta e atât de trist. Distrugerea PNTCD a fost cea mai teribilă lovitură dată de comunisti si neocumunisti.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim: Am auzit cvuvinte bune despre Pambuccian. Am să arunc o privire mai atentă. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Remus Cernea, candidatul din partea Partidului Verde. Are multe actiuni civile de succes in spate care-i dovedesc sinceritatea

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim: Cernea m-a dezamăgit când cu actiunea „îmi dau foc în fata TVR”. Am înteles gestul simbolic, dar cred că a reusit nu să socheze opinia publică, ci să intre în rândul ridiculilor. Priveste acum, după câteva zile: a ajuns undeva mesajul lui?

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters