Pagini

marți, 28 iulie 2009

Christiano Ronaldo râde de comunisti

Peste 24 de ore, se vor fi încheiat anticipatele de miercuri din Basarabia. Probabil, cu victoria aparentă a comunistilor. Dacă nu vor fi fraude uriase, PCRM nu va împusca mai mult de 35% din voturi, cu toate eforturile („Vă ordon să votati cu PCRM!”, le-a zis unor militari adjunctul ministrului de interne, Andrei Sumleanschi. În schimb, le-a promis că-i lasă mai repede la vatră).

Mă rog pentru viitorul Basarabiei si a tinerilor de acolo. Îi strâng mâna, de la blog la blog, de la român la român, prietenului Alexandru. Să ne auzim cu bine!

NOTĂ. Am publicat un editorial în EVZ.

P.S. M-a amuzat teribil clipul electoral al comunistilor. (Abia ieri l-am văzut, iertare dacă-l stiti deja!). Aducerea lui Christiano Ronaldo în clip e prostie crasă. Iar la secunda 31 e si o greseală de dactilografiere, ar trebui dat afară politrucul care a supervizat textul!

2 comentarii:

  1. Ma alatur si eu, la rugaciunea pentru Basarabeni si sper sa treaca mai usor peste criza comunista.
    Vizita si comentul tau pe hai la plimbare, mi-a facut mare bucurie si ma onoreaza totodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Elena: Sa ne citim cu bine!
    Eu cred Basarabia intră într-un scenariu bun. Mă rog, ceva mai bun.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters