Pagini

duminică, 17 mai 2009

EBA are multe de făcut

Am nimerit ieri la un jurnal de stiri. Elena Băsescu avea o actiune electorală la o gală de judo. Adecvat, probabil.

Fireste, era înconjurată de reporteri, camere TV, echipe de cmapanie. Un nene de la o televiziune (Realitatea?) o întreabă:
- Ce veti face la Bruxelles, ca parlamentar european?
- Voi avea foarte multe de făcut (voce inconfundabilă, oftat întelept - n.mea). Dar mai important e ca tinerii din România să fie reprezentati de cineva ca ei, blablabla.

E clar, a învătat să nu răspundă la întrebări al căror răspuns nu-l stie, va fi politician. Dar mă mir si eu: dacă habar n-are de ce se duce acolo, de ce se mai duce?

2 comentarii:

  1. Pana la Bruxelles gaseste raspunsul. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că deja învaţă un răspuns tip şi atunci când va stăpâni cum se cuvine cele 6-7 cuvinte, le va recita.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters