Pagini

miercuri, 8 aprilie 2009

Vadim + Gigi = ciuciu

Corneliu Vadim Tudor vrea să urce în Parlamentul European pe spatele lui Gigi Becali: l-a pus pe lista PRM. Iar Gigi a zis da. Eu am lucrat multi ani cu Nicoleta Savin si mă doare că s-a asociat cu un gangster. Si mă iau cu mâinile de cap când mă gândesc ce e acum în sufletul ei: trebuie să fie cu Vadim în gască!

În fine, lista PRM:

1. CV Tudor
2. Gigi Becali

Eu cred că nici măcar asa nu va obtine suficiente voturi. A iesit din schemă.

NOTĂ. Îmi cer scuze că vorbesc despre asta aici; am vrut totusi să completez listele candidatilor pt PE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters