Pagini

luni, 9 martie 2009

Stiu unde voi fi într-o anumită zi, la vară

Am luat azi bilete la concertul Madonnei. M-a uscat (am luat 6 bilete - mergem împreună cu Dan F. x 4!), sper să fie un spectacol fain. Stiu că face spectacole bune, chiar si pentru mosnegi ca mine. Nu mă consider fan Madonna (cred că doar la Dire Straits as merge aproape cu orice pret), dar mi-a plăcut aproape mereu să o ascult. Nu am dat drumul la countdown, nu socotesc AMR-ul, dar cred că, pe data de 26august, pe seară, mă voi distra. Ceea ce vă doresc si vouă.



P.S. Îmi amintesc, nu pot să uit, că biletele la Rolling Stones (2 + 2, am fost si atunci împreună cu Dan F. & sotia-i) le-am pus atât de bine, într-un loc atât de sigur, încât nu le-am mai găsit, asa că am fost nevoit să fac rost (ce misto sună!) de altele. Dar concertul ăla zic că a meritat investitia. Părerea mea.

Un comentariu:

  1. Cam mult ai dat pe Madonna, mai ales ca nu e aia originala :-)
    Dire Straits RULES !!!!

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters