Pagini

vineri, 20 martie 2009

Proiectul EBA, acum mai rafinat

Am văzut în liniste interviul lui Lucian Mândrută cu Elena Băsescu, primul după lansarea „Proiectului EBA”.

Prima observatie: interviul a fost editat. Dacă n-ar fi „săriturile”, as spune că Elena Băsescu e mai inteligentă decât cred unii (ca să-l citesc pe tatăl ei).

A doua observatie: Elena Băsescu are câteva răspunsuri surprinzător de OK.
De exemplu, e întrebată de ce vrea să ne conducă?
Nu vreau să vă conduc, vreau să vă reprezint”, răspunde ea.


Iulian Comănescu, pe blogul căruia am văzut filmuletul interviului, atrage atentia asupra locului în care a fost înregistrat interviul. Mă rog, Iulian pune o întrebare nevinovată, un cititor al lui dă răspunsul: în biroul directorului general al Antenei, Sorin Oancea.

NOTĂ. Un alt cititor al lui Iulian îl besteleste pe Lucian Mândrută pentru acest interviu, sugerează, adică, că stiristul ar fi fost plătit de EBA. Chestia asta oricum îl obsedează pe Lucian; aceasta e chiar întrebarea finală: Cu cât m-ai plătit pentru acest interviu?.
La care EBA răspunde:
Ne-am făcut un serviciu reciproc.”
Eu cred că asa e si că, la faza asta, Lucian a fost jurnalist punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters