Pagini

marți, 3 martie 2009

Marin Moraru, un extraterestru

Aseară a fost Oscarul românesc, de-i zice Gopo. Mă bucur că a câştigat „Restul e tăcere”, al lui Nae Caranfil, e un film care chiar mi-a plăcut foarte mult. „Boogie” n-am văzut, deci nu pot decât să sper că e un film ok.



Altceva am vrut însă să vă spun. Mi-a plăcut enorm cum i-a zis Oana Pellea lui Marin Moraru, când l-a prezentat:



"Dacă l-am numi vedetă, l-am jigni. Dacă i-aş spune star, m-ar alerga pe aici. El este un fenomen. Domnul respectiv crede în extratereştri. Am avut câteva discuţii pe această temă. Eu îl consider pe dânsul un extraterestru".



Am citit despre asta pe vedeta.ro. Fotografia cu Marin Moraru e de pe site-ul acasatv.ro. Lista completă a premiilor o găsiti în Evz.

Un comentariu:

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters