Pagini

duminică, 15 martie 2009

Geoană trage şi el o pălmuţă

Cine se va bate pentru scaunul de la Cotroceni? Vor fi patru candidaţi importanţi: Traian Băsescu, Mircea Geoană, Sorin Oprescu (pariez că va intra în cursă dacă sondajele îi vor conservă incredibila cotă de încredere!) şi candidatul PNL. (Aici e o discutie mai mare, voi spune zilele următoare ce cred despre candidatul liberal.)

Am pus „şi” după Oprescu fiindcă nu cred ca liberalii vor fi atât de fra... inabili încât să nu propună un cadnidat propriu. Cu sau fără Oprescu, cred că finala va fi intre Geoană şi Băsescu, cu avantaj în favoarea celui căruia i s-a spus că e „Prostanac”. Nu-mi place asta, dar multe nu-mi plac.

Ceea ce mi se pare cu adevărat interesant e să văd momentul în care se va rupe coaliţia PDL-PSD. Încerc să anticipez momentul, dar mi-e teamă că îmi va fi greu să prevăd asta cu mult timp înainte. Oricum, există în ambele tabere strategii care pregătesc acest moment, astfel încât să se extragă profit maxim din scandalul care va însoţi măreţul eveniment. Deocamdată, vorbim de tatonări.

Săptămâna trecută, Traian Băsescu îi bătea obrazul lui Mircea Geoană care, vorba aia, ar fi fost salvat de la debarcarea din fruntea PSD de actualul Prezident, deci ar fi trebuit să-i fie recunoscător.

Aseară, a fost rândul lui Geoană (la Prima TV): „Un nou mandat al lui Traian Băsescu este un lucru care nu este bun pentru ţară. Pentru că în cinci ani, din punctul meu de vedere nu s-a achitat de obligaţiile de şef de stat. Şi încă cinci ani... Zece ani cu Traian Băsescu este mult, mult prea mult pentru această ţară”, a zis el. Putea să dea mai tare, s-a cam bâlbâit.

Dar acum ne aflăm încă în faza de tatonare. Încă se încearcă terenul, ca la un meci de box în care ambii pugilişti se pregătesc să câştige la puncte, să reziste, adică, până la final, când va interveni subiactivitatea arbitrilor. Care poate fi „lucrata”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters