Pagini

luni, 2 martie 2009

Două info, poate folosesc cuiva

Dragii mei,

Au ajuns la mine două informatii pe care mă grăbesc să vi le împărtăsesc.

Prima e de la Ambasada SUA si e despre o tabără de vară pentru jurnalism. Mai precis, pentru elevii care se joacă de-a revistele scolare.

Sunt sensibil la acest subiect de pe vremea când făceam astfel de reviste – le scriam de mână si le copiam tot de mână (pe vremea aia stiam un singur copiator în tot orasul – Hunedoara – la un centru de calcul în Combinat).
Zece ani mai târziu, îl încurajam pe frate-meu să aplice (n-am găsit altă rimă) la o bursă Soros pentru reviste „de liceu” si m-am bucurat alături de el si de grupul lui pentru fiecare număr al revistei pe care l-au tipărit.

Ideea e că, dacă stisi pustani cu preocupări din astea, îndrumasi-i spre BarladJournalismCamp@gmail.com,
Anca Sandu, profesor, 0763601175 sau spre
Zack Baddorf, voluntar la Corpul Păcii – SUA, 0749617478.

Data limita pentru inscriere este luni, 30 martie 2009, iar tabăra se va desfăsura în perioada 18 – 25 iulie, în Bârlad, judetul Vaslui.

A doua e de la niste meseriasi, tipii de la Getty, care oferă burse pentru fotografi. Asta e tare cu adevărat. Informatii, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters