Pagini

luni, 30 martie 2009

Despre jurnalismul online

De-o vreme, nu prea îndelungată, mi-am pus problema jurnalismului online. În urmă cu vreo trei-patru ani, când Brăduţ mi-a spus pentru prima oară ce e ăla un blog, m-am uitat la el aşa, cam dintr-o parte.

Acum încep să observ, chiar şi privind dinspre micul şi încă neînsemnatul meu blog, ce „prinde” şi ce nu. E o lume, asta e clar, una cu reguli proprii, de care trebuie să învăţăm să ţinem cont. Astăzi am descoperit pe hotnews un articol al lui Alex Mihăileanu în care se demosntreaza că jurnalismul online nu înseamnă doar viteză.

Întreaga demosntratie e deopotrivă încântătoare şi convingătoare; vă îndemn s-o citiţi. În ceea ce mă priveşte, o consider de manual şi o voi trata ca atare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters