Pagini

joi, 12 martie 2009

Despre Iliescu, Punctul 8, femeile cu ochelari şi bărboşii

Cum le mai aiureşte istoria! Ieri, de ziua Proclamaţiei de la Timişoara, Ion Iliescu a fost scos de sub urmărire penală în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie 1990 în care era acuzat de subminarea puterii de stat, acte de diversiune şi comunicare de informaţii false. El a mai rămas cu acuzaţia de genocid şi, probabil, pe acest pământ îl va pedepsi doar posteritatea.

Căci, azi, cui îi mai pasă de ceea ce s-a întâmplat în urmă cu 19 ani? Cui îi mai păsa de Proclamaţia de la Timişoara, de celebrul Punct 8, de Piaţa Universităţii?

Mie îmi pasă pentru că nu pot accepta că atunci am fost naivi. Eu cred că Proclamaţia de la Timiaoara şi golanii din Piaţa Universităţii au fost lucruri necesare. Nu vreau să-mi imaginez cum i-ar fi îndobitocit pe români Ion Iliescu & Co. dacă n-ar fi existat Opoziţia din stradă, a bărboşilor şi a femeilor cu ochelari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters