Pagini

vineri, 20 februarie 2009

Cod „Poezie”

Dragii mei,

De când cu blogurile astea, tocmai am intrat într-o „belea”. Beleaua e ceva ce a început ca un joc de ping-pong cu amicul meu Mihnea Măruţă şi care s-ar putea transforma într-o mişcare mai amplă.

Pe scurt, Mihnea a postat pe blogul lui, în urmă cu vreo două zile, nişte poezii scrise de Dorin Tudoran. I-am zis că n-ar fi rău dacă am citi poezie, măcar câte una săptămânal, hai lunar. Dar de ce nu zilnic?, şi-a forţat el norocul. I-am zis că nu-mi imaginam să fie unul mai naiv ca mine.

Dintr-una-ntr-alta, am căzut de acord să publicăm, zilnic, câteo poezie. Pentru început, eu voi apela la colecţia proprie; sunt texte care au deja 20 de ani vechime, deci mă pot considera întrucâtva detaşat de ele. Cine e curios, le găseşte la PA-uri şi mirări.

Mihnea zice că vine cu clasici. Azi l-a pus pe prima pagină pe Eminescu.

Mai e un amănunt asupra cîruia vreau să vă atragt atentia: ne-am propus să virusam cât mai mulţi amici, şi mai mari şi mai mici. Aşa că vă provoc: postaţi câteo poezie, zilnic, dacă aveţi bloguri.

Iar dacă nu, citiţi cateo poezie în fiecare zi. Eventual, pe blogurile celor care vor participa la această nebunie naivă şi, exact!, inocentă.

2 comentarii:

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters